2017 - KNAP INDUSTRIETECHNIK s.r.o.
V prvním kvartálu tohoto roku jsme založili novou slovenskou společnost KNAP INDUSTRIETECHNIK SK s.r.o.
První velký projekt v tomto roce byl transport vertikálního lisu Engel z Magny Liberec do Magny Esslingen.
Engel pokračuje s dodávkami strojového parku do firmy Yanfeng Planá nad Lužnicí, kde stroje skládáme a s techniky Engel montujeme.
V Grupu Antolin Libáň jsme společně s techniky Engel demontovali uzavírací jednotku na Duo 3200. Tu jsme na 14 dní zvedli z rámu, na kterém byly provedeny opravy vedení a pevnostních svárů.
V Helle Bánovce jsme instalovali nové vstřikovací stroje Krauss-Maffei.
Do Magny Nymburk jsme instalovali další Engel Duo 4000.
Pro Monroe Hodkovice jsme demontovali ve Španělsku technologii, kterou jsme převezli k výrobci na repasní opravu.
Valeo Žebrák měnilo rozestavení linek a našim úkolem bylo přemístit čtyři linky včetně přípojů.
V průběhu roku provádíme v Kautexu Kněžmost servisní a transferové projekty včetně kompletních přípojů.
Firma CIE Metal nás nominovala na interní transfer a montáž velkého postupového vertikálního lisu Wiengarten 2500.
Slovenská firma Midu využívá naše služby na kompletní transport výroby pro německou společnost Hörmann, která přesouvá technologii na Slovensko.
Pro Engela provádíme transporty a instalace ve firmách Continental, Trevos, Dura, Witte, Atek, Rama, Röchling, Donaldson a Simoldes.
Interplex Písek obdržel další nový vertikální lis Arisa 630, který jsme instalovali a montovali.
Pro Magnu Kaluga jsme do Ruska transportovali lis Engel 1200 z Magny Sulzbach Německo.
Také jsme stěhovali pro firmu Contex manufakturní výrobu z anglického Kongsbergu do slovenských Vráblí.
Pro Sklopan Liberec jsme zajišťovali manipulační práce s výrobní linkou ve Škoda Auto Mladá Boleslav.
Z Grupa Antolin Turnov jsme transportovali lis Krauss-Maffei KM 1600 do německého Grupa Antolin Straubing.
Aisin Písek nás využívá na servisní práce na strojích UBE v době letních odstávek.
Autoneum Choceň nám zadala přesun vertikálního lisu Pinette.
Pro firmu Dieffenbacher a Schäfer Sudex jsme instalovali nové vertikální lisy a interně transferovali starší lisy.
Dánská firma RPC Promens nám zadala transport výroby mezi svými pobočkami v Dánsku.
Spolupráce s firmou Contex pokračovala stěhováním výrobních linek z Kongsberg Heiligenhaus (Německo) do Kongsberg Headquarters v Kongsberg (Norsko) a Kongsberg Automotive ve Vráblích (Slovensko).
V průběhu roku jsme pořídili dva těžké přepravní moduly Goldhofer STHP/SL pro výjimečně náročné převozy břemen s vysokou koncentrací hmotnosti na relativně malou plochu.
Také jsme zakoupili hydraulické zvedací zařízení Lift System 24A.
V objektu Vítkovických železáren jsme provedli transport traverz nutných pro manipulaci s rovnačkou 163 t.
V Kautex Textron Kněžmost jsme demontovali, transferovali a namontovali stroj H 10-6.
Pro Grupo Antolin Petrohrad (Rusko) jsme demontovali vstřikovací lis KM 1000-6100MX.
Z firmy RPC Promens Bjaeverskov (Dánsko) do firmy RPC Promens Kolding (Dánsko) jsme přestěhovali strojní zařízení M401, M400, M407, M427, M425 a M44.
Ve firmě Faurecia Mladá Boleslav jsme demontovali, přesunuli a naložili vstřikovací stroj Engel ES 11050/2000 DUO.
Naší práci jsme poprvé prezentovali na Brněnském strojírenském veletrhu. Prezentovali jsme techniku na těžké zdvihy v energetice a jiných strojírenských odvětvích. Předvedena byla technika modulární, příhradová, věžová konstrukce s nosností 800 tun, kolejový systém s nosností 700 tun, hydraulické portálové zvedáky značky Lift Systems s nosností 700 tun, přemosťovací traverzový systém s nosností 700 tun, lanové, kleštinové zdviháky s nosností 432 tun.
Také jsme demonstrovali samohybně modulární podvalník SPMT od firmy Scheuerle, který je určen jak pro transporty po zpevněných dopravních trasách, tak i do náročnějšího terénu. Jeho maximální technická nosnost na jednu osu je 40 tun.
Tyto podvalníky byli 4, tudíž bylo celkem 16 os a dva pohybové dieselovo - hydraulické agregáty. Tato sestava se dá vzájemně propojit do různorodých transportních celků se může transportovat břemeno o hmotnosti 560 tun.
Druhým vystavovaným podvalníkem byl THP/SL, který slouží také k převozům těžkých břemen převážně po zpevněných dopravních trasách. Jeho osové zatížení je 16 tun. 16 os lze použít jak v přívěsové tak v návěsové sestavě, které uvezou 250 tun.
Provedli jsme montáž linky Slush line II. ve firmě Yanfeng Planá nad Lužnicí.
Ke konci roku jsme nakoupili kloubovou plošinu Lift JLG E450 AJ.
Také jsme rozšířili vozový park o VW Crafter.
Dalším velkým projektem byla nakládka techniky pro firmu Hevel LLC v Novocheboksarsku (Rusko).
Ve firmě SFS Turnov jsme složili, umístili a namontovali linku CIEFFE.
Ve firmě Benet Automotive Fiber Preg v Neu Ulm (Německo) jsme provedli demontáž a přesunuli jsme a provedli montáž různých strojních zařízení v Benet Milovice.
Pro firmu Grupo Antolin jsme z Petrohradu (Rusko) do Saltillo (Mexiko) přestěhovali na konci roku vstřikovací lis KM 1000-6100 MX.