2016 - KNAP INDUSTRIETECHNIK s.r.o.
Pro slovenský Samsung jsme kompletně transportovali vstřikovací stroje Krauss-Maffei 3x KM 1300W 1x KM 1600W ze Sladkovičovo do Šúran. Tento projekt začátkem roku úspěšně dobíhal a Samsung nám dal další zakázku. Opět kompletní transport vstřikovacích strojů Krauss-Maffei 2x KM 1300W 1x KM 1600W z maďarských měst Jászberény do Lörinci. Při tomto technicky náročném projektu nám asistoval technik od firmy Kuboušek při uvádění strojů do provozu.
Současně po celý rok běžel projekt rušení výrobního závodu Johnson Controls v německém Wuppertalu. Vstřikovací lisy, periferie, materiálové sušičky a sila se transportovali a instalovali do výrobních závodů Johnson Controls ve slovenském Námestově a Johnson Controls Neustadt an der Donau.
Instalaci nových strojů jsme realizovali ve firmě MSSL Dolní Ředice.
V Helle Bánovce nad Bebravou obnovovali svůj strojní park vstřikovacích strojů Krauss-Maffei. Staré stroje jsme odváželi do šrotu a nové jsme instalovali.
Firma Autoneum Choceň nás začala využívat k servisním a transportním službám ve svém výrobním závodě.
Aisin Písek začal na svých licích strojích dělat rozsáhlé servisní zákroky, které jsme prováděli s německými techniky od firmy Ube.
Začali jsme spolupráci s těžkou lisovnou Interplex Písek, kde jsme instalovali vertikální vícedílný lis Arisia 630.
Pro Kautex Kněžmost jsme transportovali z jejich německé pobočky v Bonnu vyfukovací stroj H7. Po transportu a montáži se na stroji dělala spousta konstrukčních úprav.
Do Ruska jsme odjeli na projekt pro firmu Hevel, která se zabývá výrobou solárních panelů. Náš úkol byl demontovat zastaralou výrobní technologii a uložit ji do skladů a tímto krokem připravit prostor pro novou technologii.
Firma Dossan Škoda Power nám zadala přesné přizvednutí turbíny ve firmě Syntos.
Německá společnost Mürdter nás nominovala na transport vstřikovacího stroje Krauss-Maffei KM 2300 z Mutlangenu do Olšan.
V neposlední řadě nás pracovně vytěžovali dva naši největší zákazníci firma Magna a Engel. Nymburská Magna začala interně upravovat pozice strojů pro dodávku nových vstřikovacích lisů Engel. Náš úkol byl interní transfer KM a také transport starších lisů Engel a Battenfeld do firmy Lukov.
Transport staršího vstřikovací lisu Krauss-Maffei KM 2300 z německé pobočky Magna Obertshausen do Nymburka. Potom nás čekala instalace čtyř nových lisů Engel Duo 4000 do Magny Nymburk.
Do liberecké Magny jsme instalovali nový Engel Duo 2300.
Pro firmu Engel jsme také instalovali nové stroje ve firmách Röchling - Duo 2700, Grupo Antolin - Duo 3200, Atek - Duo 3200, Yanfeng - Duo 1300, 2700, Simoldes - Duo 2300, JC - Duo 2300.
Tento rok jsme znovu posílili těžkou transportní flotilu nákupem tahače Man TGX 41.640 8x4.
Firma Goldhofer nám dodala návěsový teleskopický podvalník MPA 7.
Do lehké flotily jsme zakoupili tři dodávky VW Crafter.
Také nám bylo předáno firmou Královopolské strojírny těžkotonážní modulární kolejiště, které jsme si sami konstrukčně navrhli a nakreslili. Královopolské strojírny jsme nominovali na výrobu tohoto kolejiště.
Po dokončení výroby byla provedena v areálu Kralovopolských strojíren, zátěžová zkouška s 600t na vzdálenostně maximální možné dvoubodové podepření.
Navýšili jsme kapacitu techniků na 40.